hör du mig?

Jag har en sjuklig tvångstanke som alltid tvingar mig till att pilla med något i örat efter jag duschat. Detta resulterar dessvärre till att jag oftast går runt med lock för öronen, men igår kväll blev det värre än någonsin & hela kvällen/natten har det värkt nå jävulst i speciellt ena örat & jag har inte hört ett skit. Satt efter jag lämnade Noel på dagiset imorse så åkte jag till vårdcentralen för att spola rent öronen & jag skulle ljuga om jag sa att jag inte hörde en myra krypa, en trappa ner ute på altanen.. helt sjukt vad jag hör bra.. klarar inte ens av att höra tangenterna slå mot tangentbordet, det låter som krig.

Nej, nu ska jag köra igång med pluggningen.. blev inget igår kväll eftersom värken näst intill dödade mig. Att jag hade en fruktansvärd tandvärk i ena visdomstanden hade jag faktiskt glömt bort, tills värken i örat försvann. Aj! Nej, för mycket klagande.. solen lyser, kaffet är färdigt & jag hör som aldrig förr.. Heja tisdag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar