just another slow monday

Sitter verkligen & räknar ner tiden tills jag ska åka & hämta Noel på dagis. Kan inte göra mer med studierna för tillfället & tror jag ska skicka in den sista uppgiften utan att ens ge mig på Mvg nivån, måste ringa runt & intervjuva bankmän & en massa invecklade kalkyler ska skrivas.. skulle jag strunta i den sista uppgiften så skulle jag vara färdig med studierna två veckor tidigare & kunna lägga denna vecka på allt som har med resan att göra + Noel. Får se hur det blir, Johan skulle hjälpa mig lite ikväll så får se om han förstår bättre än vad jag gör :b

Nej, nu tror jag att jag gör mig klar för att hämta hem hjärtat. Hur ska jag stå ut en vecka utan honom, då jag skakar av saknad efter en dag? Nej, men känslan av en veckas semester slår faktiskt saknaden(?).. för shit vad jag egentligen behöver få vara lite själv & ung igen.. :)

Har även hunnit med en solning idag, har endast hunnit solat tre gånger, men det tar sig. Antar att man ändå åker dit för att bli brun, så tror jag drar en solning till sedan får det vara bra.



magen blir alltid brunast, ansiktet rött och benen vita.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar