turbo update

Hinner inte med mig att skriva känner jag, men har nyss haft en lång trevlig pratstund med Elin som kom upp & hälsade på & nu ska jag sätta mig & knåpa vidare på min mat- och bakblogg jag påbörjat, höhö ;b much fun!

Grabbarna grus kom hit & tog med sig min bror härifrån & lennie försvann även han, så ser ut att bli en lugn kväll på två. Finns inte mycket mer att skriva, än att vi varit på inskolningssamtal för Noel idag, var riktigt intressant , då vi fick se bildspel & videos som observerat Noel i vissa situationer.. var faktiskt väldigt kul att se! :)

Nej, nu ska jag käka lite karré, dricka trocadera & knåpa färdigt på designen.. Imorgon väntas det två års kalas för allas våran Anton! :)

Trevlig helg på er! :)


Emma S skriver:

vadå? Går man igenom hur inskolningen gått och får man se hur sitt barn är. vadå bara för skoj eller för att man ska "lära" sig något eller vadå? Lät spännnade i varje fall :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar