under en filt vid datorn

Mörka, dystra dag
.. det haglar, snöar & blåser. Hade fortfarande inte fått mina böcker, så vi bestämde oss för att vara hemma båda två. Dessa två kurser verkar faktiskt väldigt lättsamma, så jag hinner med mig ändå & lusten att sätta sig i en kall bil istället för att mysa hemma fanns inte.

Just nu sitter jag & drömmer mig bort bland hårprodukter, hotpants & linnen. Skulle behöva någonting nytt till bulgarien, enkla baslinnen & sånna där 49kronors hotpants från hm kan man ju använda hela veckan, både på dagtid & kvällstid, tycker det är sjukt snyggt, fräscht & enkelt. Har faktisktt helre det än någon klänning eller en massa jox iallfall. Jaja, får se om jag hittar någonting.. tänkte avvakta med en beställning tills pengarna från CSN kommer in iallafall, om de inte redan har det? Har iofs inte kollat.. Aja, liten sover iallafall & jag ska roa mig med lite kvalitetstid vid datorn & förbereda middagen i tid för en gångs skull.

Lägg er under en filt, dra den långt upp över öronen, ta fram en bok & spela lite schysst musik i bakgrunden, tillsammans med en stor & varm kopp kaffe.. ni som kan! För idag går man inte gärna ut om man inte måste!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar