nedräkning

Då var liten lämnad på dagis & jag sitter här med endast några halv måsten att göra idag. Tvätta löshåret, färga det gamla löshåret i samma färg som mitt nya (så man kan fylla ut med det), tvätta en vittvätt, packa iordning lite mer och vika in kläder i garderoberna. Får nästan lite dåligt samvete av att jag sitter här & slöar, medan Johan jobbar då jag sedan ska vara ledig en vecka, men så har jag ju faktiskt offrat de flesta kvällar & helger för det här så jag försöker att inte låtsas om det (?).

Funderar på att dra en solning senare iallafall, mest för att fördriva tiden lite. Annars kanske Jessica skulle kika upp en sväng, eller så lägger jag mig bara i soffan & försöker förbereda mig mentalt för att jag snart (om askmolnet dör dvs) ska ligga på playan & dricka blasksöta (men ack så billiga) drinkar.

Har iallafall färgat ögonbryna idag & gjort en ansiktsmask, så nu är jag sådär läskigt babystjärtslen om kinden.


På dåligt humör? klicka här!

KIKKI skriver:

hoppas ni får en underbar resa, det är du verkligen värd! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar