Zzaturday

Gårdagen var iallafall sjukt trevlig. Jessica, Ebba-Lii & Lennie var här & vi grillade, umgicks, sjöng, skrattade & drack lämpligt in på natten. Världens underbaraste barn somnade direkt kl 7 & sov till halv 9 imorse. Vaknade faktiskt utvilad, men nu har tröttheten kommit ikapp mig & jag har faktiskt blivit lovad en powernap i soffan. Ska passa på att vila upp mig lite innan middagen, blir lite thai inspirerat..  ;)

Hoppas eran helg varit bra & fortsätter så! :)

Mamma skriver:

Härligt gumman:)

Tant Ulrika skriver:

Hejsan!



Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en ny braig en..



http://uj76.blogspot.com/2011/05/tant-lottar-ut-fina-ting.html



..med chans att vinna underbara ting från en underbar inredningsbutik!



Kika gärna in o delta i den med :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar