dan före dan

Efter tre intensiva dagar i stan så har vi äntligen landat hemma igen. Underbara hem, hade fan riktig jävla hemlängtan igår. Har just powernapat lite med Noel, eller vaknade väl för en timme sedan, är helt körd efter dessa dagar i stan, är inte van att aktivera mig så mycket nu för tiden :b

Just nu sitter jag som ett barn innan julafton (därav min lilla powernap, i ett försök till att sova till morgondagen). För imorgon då jag vaknar så ska jag starta upp min nya tradition, nämligen att julpynta & dricka en massa glögg under hela förmiddagen. Ska bara glida runt, dricka lite glögg, stryka gardiner, dricka lite glögg, ta fram ljusstakarna, dricka lite glögg, hänga upp en julstjärna och... sa jag att jag skulle dricka glögg eller?

Och jag vet att det möjligen är lite tidigt.. en vecka eller vad? men vi har fullt upp både nästa & nästnästa helg satt jag hinner fan inte då och jag lär ju inte dricka mig halvt berusad kl 11 på en måndag, det skulle bara kännas fel.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar