hus och rum

Tappade bort mig lite i pluggningen, då jag "råkade" klicka mig in på styleroom istället. Kan sitta där & klicka runt mellan alla fina hem i timtal & finna inspiration. Sedan klickade jag mig vidare till en massa inredningssidor & fortsatt drömma mig bort. Hade verkligen velat beställa hem lite nya kuddar till soffan, men det får bli en annan gång. Som alltid finns det annat än kuddar & plädar som står i prio ett. Varför förstår jag inte, enligt mig borde det åtminstonde vara prio två.

Jag längtar nå fruktansvärt till helgen. Inte för att vi ska göra något speciellt, utan just därför längtar jag. Vi ska fixa lite hemma bara, rensa lite i rummet innanför köket (det blivande matrummet, som vi aldrig tar tag i.. eller ja till mitt försvar så har jag faktiskt rensat ut det två gånger, men sedan stannar det av då jag inte är snickare & inte gärna fortsätter på egen hand :b).

Sedan ska vi fixa en riktig myshörna till Noel under trappen i vardagsrummet, där han just nu bara har lekhörna. Blir nog en sväng till ikea om jag får bestämma också, hade velat haft en liten hylla där inne & lite stora kuddar till hörnan. Noel älskar kojor & han är välmedveten om att han ska få en till helgen då vi är lediga, sånt glömmer han inte :p

Nej, nu har jag bara två diagnoser kvar.. sedan ska jag påbörja den nya kursen Administration. Den verkar sjukt rolig iallafall, så kan mycket väl bli lite plugg ikväll också!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar