kornmjöl <3

Kornmjölsgröt med lingonsylt och mjölk. Men seriöst? hur jävla gott är det inte. Jag dör. Skulle kunna äta femton portioner till, men jag har faktiskt kört igång med en ny livsstil från & med idag (egentligen igår.. men det kom lite annat emellan.. typ mackor). Så nu är det inga fler mackor under dagarna, vilket jag annars bara äter.. utan gröt som gäller. Inte mig emot, denna gröten skulle jag kunna leva på resten av livet.

Till middag blir det pitepalt & sedan ska jag baka Norrländska hällekakor, allt gjort på mitt älskade kornmjöl. Nu måste jag fortsätta med pluggningen om jag ska hinna med allt! Tjopp, tjopp!

Sara- Mamma till Yrla och Noel skriver:

har aldrig ätit de, vad smakar de ungefär?

Sara- Mamma till Yrla och Noel skriver:

påminner de nått om typ mannagrynsgröt?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar