men kasta vatten på mig

Jag är helt sjukligt trött idag. Hade svin svårt att somna inatt & då vi vaknade vid sju tiden så trodde jag helt ärligt att det var mitt i natten, fanns inte en chans att jag skulle orka mig ur sängen... men det gjorde jag, knappt. För att fortsätta mitt klagande så har jag haft magkatarr halva natten & även hela förmiddagen, nu har det lagt sig tack & lov. Det firar vi med en kopp kaffe, som jag faktiskt tänkte undvika idag, men det gick inte längre då jag helt seriöst håller på att somna sittandes. Bära eller brista, smärta eller sömn.

Kan glädja mig över ett mvg i administrations kursen iallafall, har dock inte fått det svart på vitt än, men skrivit topp på alla inlämningar, så jag tar det förgivet även fast betygssättningen inte är gjord. Jag är så sjukt jävla peppad för de kommande kurserna & såg att alla de kurser jag valt ingår i benämningen "löneadministratör", får man kalla sig själv det då? Hur som helst så ska det bli intressant att söka jobb då allt är spikat.

Nä vafan.. nu måste jag fortsätta kötta två timmar till om jag ska klara de här fyra kurserna på 7,5 vecka som är mitt mål, försöker köra 200% nu så jag blir färdig någongång.

Ikväll blir det iallafall obligatoriskt soffhäng & jag ska inte under några som helst omständigheter tvinga mig själv till plugg. ZzzzZzz.... men snark!

Ida skriver:

va nice å plugga :) jag skulle också vilja göra det.. måste plugga upp betyg först hehe.. men hur gör du, pluggar du genom komvux? :) kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar