Mer Plura åt folket

Har de senaste två helgerna haft "Pluras kök" maraton. Hade inte ens hört talas om  programmet innan, hur jag nu missat det?  Plura är min idol & möjligen världens skönaste människa, men en massa bra musik bakom sig. Tänk att bli bjuden på middag hos honom, dela på en halv flaska whisky innan maten, hacka lite lök med en cigarr i mungipan, dricka vin ur mjölkglas, slå på en gammal LP-skiva & lyssna på lite liveframträdanden. Mysigare stämning får man leta efter. Hans kök känns så varmt, så varmt att tröjan gärna åker av under matlagningen.. precis som vi gillart.

Skulle du Plura möjligtvis googla dig själv & det tagit dig ändå hit.. så vill jag bara säga; Bjud in mig.. I wont let you down!

ps. jag kan också sjunga, alternativt dansa. ds.

 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar