opepp för plugg

Känner mig inte alls sugen på att sitta vid datorn & plugga idag. Skrev ju som sagt slutprov igår & det tog sin lilla tid, startade 9 på morgonen & stängde ner kl 22. Då hade jag iofs lite små pauser & en längre då Noel kom hem, men ändå. Webbprovet tror jag gick hyfsat iaf, men det skriftliga får jag nog hålla tummarna för godkänt. Var riktigt jävla grissvårt & även fast jag kunde boken & alla metoder utan & innan, så fick jag inte till det på ett flertal. Hade ingen aning om hur jag skulle tänka, eller vilken formel eller metod som skulle användas. Påbörjade uträkningarna iaf & håller tummarna för lite halva poäng för det :P

Idag ska jag göra klart de sista avsnittsdiagnoserna & sedan måste jag påbörja administrations kursen som startade i måndags. Den skulle ju egentligen börja nästa måndag, men det har blivit nå strul & jag orkar inte hålla på nå mer, så det är lättast att bara köra på istället.

Imorgon ska jag in till komvux & söka in de sista kurserna & sedan blir det nog ett besök på dollar & en snabbkaffe med Jessica! Får se om man vågar ta med Noel eller inte, sist blev det ju kaos på skolan då han var med & vi fick sitta & vänta över en timme för att ens få komma in. Men roligare med lite sällskap ändå, så får se hur det blir :b

Lite fika & bloggläsning nu innan vi kör igång! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar