en box av kärlek

Att jag älskar te är knappast någon nyhet? Eller det kanske det är, har ju precis skapat denna nykärlek. Tror jag? gud.. jag har ingen koll, men just nu älskar jag det iaf. Även fast jag har hela skåpet här hemma fullt av tusen (minst tjugofem iaf) löstéer, så är favoriten nog denna förpackning av earl grey téer, dessa tillsammans med lite mjölk & honung är inte bara kärlek, det är så mycket mer. Kaffe i all ära, men efter ett flertal koppar blir man ju helt körd i huvudet & skakar fram bokstäverna på tangentbordet, man kör så även som om man vore full, då hjärnan är helt ur balans. Men te kan jag dricka hur många koppar jag vill utav & att det sedan är helt sjukt gott är ju nästan för bra för att vara sant. Men det är sant, jag lovar.. du kan dricka hur många koppar du vill utan att ens vara i närheten av att svimma... och varenda kopp smakar minst lika gott.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar