förmiddagskaffe & plugg

Har precis kommit hem & måste speeda på med lite pluggning nu. Då jag hade lämnat Noel på dagis vid nio, så svängde jag ner till Emma på någonting som skulle vara tänkt som en snabbkaffe bara, men så kom ju Johanna dit som jag inte träffat på jätte länge & vi alla surrade på så mycket att tiden bara flög iväg :b Men jag sätter mig nog hellre en extra timme ikväll, för det var det värt! :)

Nu har jag precis slängt i mig lite lunch & ska köra igång med matten igen. Är på sista kapitlet nu & ligger faktiskt riktigt bra till. Så vi tjuvstartar helgen lite i eftermiddag, tror jag & Noel liftar med Johan ner till stan imorgon & fördriver lite tid. På lördag har vi faktiskt barnvakt & vi ska ut & äta tillsammans, sedan får vi se vad kvällen ha att erbjuda!

Nej, plugg nu.. tjopp tjoppp!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar