inpluggad torsdag


Igår satt jag från kl 8 till 22:30 & pluggade, med endast paus för mat & lite kaffebesök. Arbetade därav in det sista utav kursen & har endast tre Mvg uppgifter kvar som jag måste klura vidare på lite, om jag ens orkar mig på att lämna in dem, då jag faktiskt nöjer mig mer än väl av ett g i denna kurs.

Tack vare denna pluggstund igår, så kunde Noel vara hemma med mig idag istället. Skönt att slippa ut & skrapa rutorna imorse & slippa dessa fyra mil fram & tillbaka till dagis. Nu har vi precis fikat lite bulla faktiskt & bara det blir lite varmare ute så ska vi ut på en promenad.

Sedan måste vi kika upp lite tills imorgon, för då är det fotografering på dagis. Då det är färdigt & Noel fått sin vila, så ska vi ner till Emma & Anton för att umgås lite. Tror det blir en eftermiddag ute & lite utflykt i deras alldeles egna skog ovanför huset! Det kommer nog båda grabbarna tycka om! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar