på promenad genom byn

Vi har precis kommit tillbaka efter en lång kortpromenad. Vi har sparkat i löven, lekt med kottar, gått balansgåg, rullat i gräset, pratat med en hund & kastat sten. "Heeej vovven, hur läget" sa han ett flertal gånger & jag lyckades faktiskt få med hans prat med hunden på film.

Nu har vi precis ätit lunch & Noel har dragit fram alla leksakerna mitt på golvet. Blir lek en stund till innan oavsett vad han själv tycker, måste ta en vila. Själv ska jag ta mig en kopp kaffe & kika lite på tradera efter vinterkläder till Noel. Förresten någon som är sugen på ett marinblått 2-dels vinterset från PoP i stl 86? Är i mycket fint skick & en ljusblå tillhörande ljusblås fleece följer med. Någon? :) Maila mig på [email protected] isf! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar