räknar ner till helgen

Har förövrigt precis haft en muntlig redovisning över telefonen. Haha, ja vad ska man säga. Det gick väl bra iallafall, fixade alla uträkningarna, även den sista kluriga.. tillslut. Varför ska alla samtal med mig alltid behöva avslutas med ett skratt?

Läraren - Ja, hur var det? du skulle läsa vidare på matte b nu va?
Jag - Ja, juste.. har precis börjat, tror det kommer gå skit bra.
Läraren - Hehe, ja.. Ehh.. det tror jag med.

"Du är godkänt, skratt, hejdå, klick" typ.

Nu ska jag köra vidare på matten, är faktiskt färdig med veckansuppgifter sedan igår. Men tänkte jag skulle köra vidare på nästa, då det bara är en 2½ veckas kurs & jag kör igång med administration A om en vecka, så de kommer krocka lite med varandra. Så lika bra att ligga lite före!

Undrans vad man ska käka ikväll? Blev de tvungen att prata om porterstek på p4 (ja, jag älskar p4, 70tals rock blandat med lite jumper & glada människor, istället för p3, med sin rnb & bittra skåningar). Hur ska man kunna överglänsa det? Tror faktiskt det får bli morotsstuvning med fläsk. Porterstek, fläsk, fläsk, porterstek. potato potato. Visst?!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar