totaljävla rensning

Men.. vi har faktiskt inte bara lekt & roat oss idag, utan även fått en hel del gjort. Fick ett tokryck & slet ut alla kläderna från min garderob i några säckar, som jag sedan tömde ut på vardagsrumsgolvet. JAH, nu fanns det ingen återvändo, så det var bara till att börja rensa. Allt somrigt, för litet, urtvättat & annat jag inte kommer använda rensades bort. Har inte rensat garderoben på... jadu, det har nog aldrig hänt i princip. Jag tar bara emot kläder från andra som har varit duktiga & rensat sina :b

Har så även rensat förråden uppe, med Noels gamla kläder, skoterkläder, skor & dylikt. Samt rensat i hallen, hittade även fem fina PoP mössor som vi har fått ärva, tusen tack för det.. då det överst på min inköpslista med stora bokstäver stod "Mössa Noel".

Guuuuuuuuuuuuuud, kan inte beskriva känslan jag känner nu. Frihet? Ja, någon typ av frihetskänsla. Varför har jag inte gjort detta tidigare? Nu vill jag bara fylla upp den igen.. (vilket jag tänker göra imorgon, då jag hört att jag har en säck i stan som väntar på mig.. älskar att folk har mer ordning än mig gällande garderoben & rensar ofta & gärna :b)



Emma s skriver:

Ja men visst känns det bra! Jag har lagt två stora blåa ikeapåsar till UFF. Perfekt att det står en uppe på byn :)

Helena skriver:

Vilket fint hår du har


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar