ändrade planer.

Jamen ja, den här helgen började ju inte riktigt enligt planerna, alls faktiskt. Skulle åka ner med Johan imorse till mamma & umgås en sväng innan hon började arbeta. Sedan skulle jag & Noel ta vagnen ner på stan för att möta Elin för en lunch & även Jessica. Men tror ni att förkylningen blivit bättre sedan den startade igår, eller helt enkelt tio resor värre? Jo, självklart det sistnämda, alltid det sistnämda. Låg vaken hela morgonen & tyckte synd om mig själv & då Johan blev tvungen att åka vid halv sju, så bestämde vi oss för att vara hemma & kurera istället. Att ta egen bil ner senare kändes både dyrt & onödigt.

Imorgon hade jag & Johan tänkt gått ut & äta, för att sedan dra på födelsedagsfest. Såg framemot det nå sjukt mycket, men vi har nu avbokat det. Dels för att jag är sjuk & varken känner mig vidare sugen eller vill smitta barnvakten (Noels morfar), dels för att mitt utbetalningsdatum från csn hade blivit framskjutet tills på måndag istället för idag. Och då vi ändå går ut för en gångsskull tillsammans, så känner vi inte för att snåla eller knappt ha råd med en efterrätt, så vi skjuter på det till nästnästa helg, eller möjligen nästa. Får helt enkelt se hur vi mår & känner för då!

Oktobermånad är förövrigt redan en fullbokad månad för oss, med ett flertal kalas & ett dop. Men sånt är ju bara roligt & äta middag gör man ju ändå senare på kvällen.

Nej, nu ska jag dricka min tionde(?) kopp te för idag & ta det lite lugnt, medans Noel sover i vagnen. Har försökt fått honom att somna i nästan två timmar, så hoppas han sover några timmar nu. Då Johan slutar ska vi åka & handla lite, sedan har jag lovat Noel att vi ska ta med dagisväskan med fika & åka till skogen! :)

Juste.. någonting positivt idag var iallafall att de ringde från infokomp & berättade att jag fått MVG i kursen programhantering, visste jag iofs redan, men skönt att få det bekräftat iallafall! :)

Jaja, te vare ja.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar