en eftermiddag på birsta

Idag var Noel ledig med mig & det blev en liten sväng till birsta. Träffade Noels mormor där då hon hade slutat & fick lite viktiga ärenden uträttade, bl.a. lite nya kläder till Noel, då han helt plötsligt hade växt ut allt i garderoben. Mjuka, stilrena kläder till dagis, all kärlek till h&m. Sedan tar ju som alltid alla badrumsartiklar slut samtidigt, så blev lite sådan rolig handling på ö&b också. Själv köpte jag mig en enkel svart tröja från gina & en ny foundation. Blev lite doftljus handlat från lagerhaus & en essens till kaffet.. Avslutade dagen med lite (mycket) handling från lidl, en hel månads mat för sexhundra spänn. Jag har sagt det förr & jag säger det igen.. LIDL IS DA SHIT! Svensk köttfärs & kyckling.. ni får inte galna gris & kosjukan av deras mat, bara mer pengar över till annat! Rekommenderar er starkt att åka dit.. nu hade de t.ex bra erbjudande på fläsk, Haha. Så då vet ni det! :)




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar