en massa tal och formler

Fan det där med designen gick ju kanon, har dock lite små fix kvar, men det fixar jag sen. Nu är liten på dagis iallafall, eller har väl varit där en två timmar nu. Själv har jag duschat & dragit en nutrilette. Nu ska jag ta mig ännu en kaffekopp & fortsätta på matten, hur kul som helst. Minns att jag faktiskt gillade matte förut & det är verkligen fortfarande lika kul. Nu är ju första kapitlet nästan äckligt enkelt & jag lär gnugga sönder huvudet innan det här är färdigt, men det är ju lite charmen med matte också.. att man inte alltid förstår allt :b

Idag måste jag verkligen köra järnet, för imorgon hade jag tänkt städa brorsans lägenhet igen & på fredag är alla ordinariepersonal på dagis borta, så då ska Noel vara ledig & vi ska åka in till stan & fördriva lite tid undertiden Johan jobbar..

Slänger kanske upp något roligt senare.. Hörs på då! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar