med helgen framför oss

Nu tar jag helg efter att både tvättat, städat, pluggat & gjort en storstädning av köket med fönsterputsning. De resterande fönstrerna & övrigt tar jag någongång nästa vecka. Nu ska jag påbörja fläskfilégrytan som ska vara färdig då grabbarna kommer hem vid fem. Senare ikväll blire bara lugnt med någon film. Tänkte även slänga in ett filmtips senare ikväll, på filmen vi såg igår! :)

Imorgon ska vi som sagt vara barnlediga & liten ska vara hos sin mormor. Vi tänkte starta dagen med lite båtåkning & öldrickande, sedan blir det surströmming antingen någonstans efter vägen med båten eller här hemma på altanen. Kommer lite trevligt folk & lär sluta med lite poker vid köksbordet. En kanon dag & kväll med andra ord & det är faktiskt första gången vi är barnlediga hemma. Kändes lite trist imorse då Noel åkte iväg till dagiset & jag sa att imorgon ska vi iallafall ha en heldag tillsammans & i samma stund komma på att det skulle vi ju inte alls.. men tror han kan få fredagsmysa lite med oss ikväll & vara vaken lite längre ist! :)

Trevlig helg på er alla! :)


KIKKI skriver:

filmtips nu, måste ha något att se ikväll ;) hehe!

Mamma skriver:

Det ska bli så härligt att få vara med goplutten:)Mys!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar