ommöblering & nygamla saker

Tog lite paus i pluggningen & kikade igenom internets oändliga inredningssidor. Detta gav som alltid ifrån sig ett stort sug av att vilja inhandla någonting nytt till hemmet, men då det inte gärna lönar sig att ta bilen ner enbart för att köpa en ny lykta, så bestämde jag mig för att möblera om lite istället. Flyttade som alltid om allt i huset, bytte plats, tog fram gammalt undanställt & det gamla fick en helt ny innerbörd & kändes helt plötsligt väldigt nytt. Tog även bort alla gamla whiskyflaskor, samt tråkiga glas från vitrinskåpet & ställde istället in min älskade servis, som annars stått i ett annat skåp. (dumt!)

Tyckte denna ommöblering öppnade upp vardagsrummet mycket mer & gömmer inte längre undan de stora ytorna som den gjorde tidigare. Mycket nöjd blev jag iallafall... men shoppingsuget vägrar ge med sig, kan möjligen följa med någonting hem imorgon då jag ska till stan & träffa Elin. Måste in på butik Annelie & åtminstonde kika lite ;) Det är jag fan värd, är inte allt för ofta jag unnar mig någonting! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar