underbara höstmorgon

Imorse då jag skjussade Noel till dagis, så var det en såndär härlig höstmorgon. Vi hade gjort varmchoklad tillsammans & fyllt upp i termosen, som Noel skulle få med sig till sin utflykt på dagis & för en stund kändes livet sådär oförskämt bra. "Golil, boy.. SKOOOGEN" sa lillskrotet ett upprepande antal gånger i bilen & det riktigt sken i hans ögon. Sedan jag kom hem har jag kört ett x antal tvättmaskiner, då jag lovat brorsan att tvätta åt honom. Avklarat några dagars pluggning & druckit litervis med kaffe.

Nej, vafan.. nu måste jag köra vidare på pluggningen. Blev inge brödbak igår, så måste köra igång med det senare också. Tror det få bli soppa till middag? Eller ja.. nu måste ja fan sätta igång!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar