upp och ner, ner och upp..

Nu har det onda vänt. En aning. Jag har skickat in den nästsista uppgiften & har därmed pluggat in halva nästa vecka också. Skönt! Har även beställt lite småsaker tills Noels kalas & skrivit en livsviktig "att göra" lista. Jag skriver sånna listor flera gånger i månaden & det gör på något vis att jag flyttar över allt från huvudet till papperat istället & alla måsten känns inte längre lika jobbiga.

Nu ska jag börja med maten & grabbarna borde vara hemma om en timme! Ikväll blir det nog bara film & jag hade faktiskt tänkt unna mig den där chipspåsen & dipen ikväll, men upptäckte att gräddfilen gick ut för 1½ vecka sedan, Haha.. ja, vi suger på att äta chips här hemma. Ska nog be Johan köpa med sig en ny kanske..

Juste.. fick avslag från CSN också med 1,5 månad.. så där försvann några tusenlappar. Har ringt & pratat med fyra olika personer, men de verkar inte kunna rubbas. Hade kommit in sex dagar för sent & det roliga är att jag har skickat in dessa papper tre gånger & endast ett kom fram.. för sent, tydligen! Aja, får väl bjuda på det.. som halva mammapenningen försäkringskassan tog utav mig. Bara att bita ihop & vara glad att man inte är ensamstående. (Gick tydligen inte att öka studietiden heller. Så nu ska jag söka jobb & plugga på sidan om.. håll tummarna för mig).


Emma s skriver:

Ja det var Noel som pysslade med den, jag såg honom inte en gång med traktorerna..hihi. Men det är ju fint, han pysslar och tar hand om lilla dockan :) nej imorgon ska vi dit mellan 8-10. En timme inne och sedan en timme ute. Måndag gå ifrån en halvtimme och sedan komma tillbaka till lunch, tisdag förhoppningsvis kunna gå ifrån och låta han vara själv under lunchen :)

KIKKI skriver:

vad gullig du är :) ja, vi får hoppas det går till sig. man fungerar ju verkligen inte när man inte får sova :/ Kramkram!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar