en resa på tusen mil börjar med ett enda fotsteg

Här går dagarna i ett & man hinner inte med mycket annat än det väsentliga. Men man värdesätter verkligen en kaffekopp framför tvn nu eller enkelt soffhäng. Sedan älskar jag verkligen jobbet.. det här är så jävla jag som det bara kan bli & jag känner mig redan riktigt hemma där. Har dock lite ångest för att ta bussen framöver, tycker bilen är så jäkla smidig.. men ja, man får se vad som händer.

Har inte riktigt tid att skriva nu, har en massa att plugga & ricin att skölja. Imorgon slutar jag iaf kl 14 sedan är det långhelg! Bjuder på en bild från i söndags då vi käkade tacos med brorsan med familj! :)

annie skriver:

Tack för alla kommentarer :) ja det är körigt nu, men vi hörs under helgen.. Och ser till och ses snart, har ju en sopsäck innestående :P haha

Men om tiden inte räcker till som vanligt får ni ha en fin påsk sås ses vi snart igen!

kram

Ida skriver:

du måste skriva oftare så jag har nåt att läsa ;)

Emma Lannebrink skriver:

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar