Life is really simple, but we insist on making it complicated

Idag har vi varit ute mest hela dagen. Åkte för att köpa en glass på förmiddagen & tog en sväng på skogen. Så avkopplande & perfekt tidsfördriv. Även middagen käkades ute på altanen.. stuvad potatis/morötter & fläsk, lätt bästa maten. Har väldigt svårt att tro att någon restaurang-mat kan klå det. Att äta ute kändes verkligen vår/sommar & vi äter i princip aldrig maten inne under den tiden. Så rofyllt att sitta ute & lyssna på tystnaden & bli sittandes kvar en timme efter maten för en kopp kaffe. Det om något är livskvalité!

Imorgon är det jobb i vanlig ordning & på onsdag får jag min första lön på två år. Får ju även studiebidraget, eftersom jag fortfarade studerar & inte tjänat några extra pengar den här terminen. Så då ska det äntligen shoppas lite, färg till utemöblerna & ett par jeans är iaf prio ett. Nästa månad ska jag köpa en ny bil, eftersom den jag har nu aldrig lär gå igenom besiktningen i maj. Jaja, det var väl allt.. ikväll blir det bara ricin i håret & soffläge! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar