oregelbunden användning av ricin (ca 2 mån)

Snart två månader med ricinoljan. Dock så använde jag den inte på över två veckor då den tog slut & jag inte köpte någon ny. Men så kom Annie till undsättning då hon hade köpt en halvliter ricin åt mig.. den borde räcka till sommaren åtminstonde. Har kört typ en till två gånger i veckan, men från & med nu så ska det börjas användas varje gång jag tvättar håret. Även fast man inte riktigt alls har tid med det, då man oftast inte har tid att ta en dusch fören vid åtta & då orkar man inte direkt sitta med det i en timme för att sedan skölja det i en halvtimme. Men nu kör vi.. nya friska tag! För visst ser man lite skillnad, trots att jag fuskat en massa?

Världens sämsta bildkvalité.. ser helt mossigt ut längst ner.. men ni ser ju längden iaf.. på ett ungefär!


Ps. Jag äger ett par armar.

annie skriver:

jobbigt utan armar :P fuskat jag med.. haft uppehåll på två veckor.. Men imorn ska det börjas på nytt! Btw, jobbar hela veckan ändå.. Hörs på fredag eller lördag :)

frida berg skriver:

Ha en bra dag! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar