en välbehövlig tjejkväll

Igår var det som sagt ljusparty. Sju stycken tjejer, en massa ljus, dofter, vin, kaffe & prat.. en riktigt trevlig tjejkväll. Själv fick jag även en grym premie för att jag var värdinna & fick handla för 40% av försäljningen istället för de vanliga 20%. Får därmed handla för hela tusen spänn gratis, så ikväll ska jag lägga mig i soffan & kika igenom katalogerna igen.

Imorgon börjar jag inte fören kl ett, resten av veckan är det 8:30-16:30 som gäller. Möjligen kortdag på torsdag & sedan är det ledigt fre-mån. En kort & skön vecka med andra ord!

Nu snöar det visst ute också.. hade hellre sett att det varit sol. Vill börja plantera ute snart! :)



Elin skriver:

Carro!! Googla på orbs!!! O sen bilder. Peppe sa det ni när han såg den översta bilden efter att jag berättade om datorn o låten som startade av sig själv där i lådan. Det är ju sånna!:p


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar