Always plan ahead...it wasn't raining when Noah built the ark

Så jävla nöjd över min prestation idag. Suttit & reglerat skador hela dagen & jag måste säga att det gick långt över förväntan & jag riktigt längtar till morgondagen. Har varit halvtnervöst inför varje samtal, men så fort man har dem på tråden så släpper allt. Sedan har man världens bästa kollegor att fråga, vilket är guld värt.

Nu sover liten & jag har precis rullat tjugofyra biffar till middagen imorgon. Nu ska potatisen sättas på kokning, så är det bara att dra ihop en gräddsås imorrn då man kmr hem. Långa dagar betyder mycket planering & förberedelser. 10 timmars dagar för Noel på dagis blir det också, tur att man inte ska ha dåligt samvete för det som alla säger. Synd att helgerna & åren går alldeles för fort bara. Svish kmr det väl säga så ska han flytta hemifrån & timmarna man umgåts ryms väl nästintill på en hand.. men så är det ju för alla, så antar att det är så livet ska vara. I helgen blir det bara att umgås med familjen.. & en massa plugg då, men det ska väl gå att trycka in under kvällarna.

Nu ska jag köra igång en tvättmaskin & slänga mig i soffan. Roligare uppdatering än så blev det inte! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar