it's the little things that makes life big

Då var man hemma igen till vardagen, efter två härliga nätter i stugan i Alsen. Var verkligen några välbehövda och avkopplande dagar som man gärna hade sett fler utav, man hinner inte mer än att komma ner i varv innan det är dax att börja packa sig hemöver igen. Fredagen spenderade vi nere vid sjön med fiske,korvgrillning och mys. På lördagen blev det samma visa och kvällen avslutade vi med grillning i stugan och efterrätt bestående utav jordgubbar och grädde, strålande sol fick vi njuta av hela dagen och för första gången på hela sommaren kände jag av lite semesterkänsla. Kvällen spenderade vi framför tvn och jag somnade bredvid min älskade son vid tio tiden. Idag startade vi morgonen med en långfrukost, sedan packade vi oss hemöver igen. Imorgon kallar verkligheten igen, men endast två och en halv vecka kvar till semester. Underbar och efterlängtad! :)
 

Mamma skriver:

Vilka härliga bilder:) Längtar dit jag också!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar