Ibland leder fel val oss till rätt plats

Den här dagen har jag verkligen varit effektiv och hela veckans arbete är färdigt. Grabbarna är hemma vilken sekund som helst nu och maten är dukad. Ikväll känner jag på mig att det blir en tidig kväll, hela familjen har varit vaken sedan kvart över fem och ögon och huvud värker efter all pluggning framför datorn.
 
Återupptog även min facebook lite smått idag. Eller ja, startade upp den för ett tag sedan, så jag kunde komma åt alla "köpes/säljes 060 området" då vi letade möbler, så idag tog jag steget att lägga till lite folk och vips så fann man sig själv sitta där och uppdatera allt varannan minut fast man egentligen ger själva fan i vad alla skriver. Sjukt det där. Men tänkte bara ha en max tjugo pers där och bara de man har kontakt med. Går ju ändå inte att få tag i folk via telefonerna nu förtiden, om man inte skriver något förståss. Jag undrar om det ens finns en svarsknapp på de nyare modellerna eller om den ersatts med någonting annat viktigt, typ en snabbknapp till fejjan.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar