Home is a shelter from storms

Tänkte bjuda på lite bilder på lägenheten. Det är en massa småsaker som inte är på plats och inget är uppsatt på väggarna ännu, så ser lite tomt ut, sedan får jag bara med typ halva rummen. Kameran är även helt värdelös, så ni får ta det för vad det är! 
 
Sett från hallen, matrummet mellan köket och vardagsrummet. Ena stolen är i sovrummet :b
En del utav vardagsrummet, balkong till vänster och rummet är ungefär lika stort bakom soffan. Där står det för närvarande bara en hög utav kartonger.
Två delar utav köket. Jag och Nolle har planterat basilika, citronmeliss och oregano i krukorna jag fyndade för 20 kronor.
Säger bara en sak... badkar!
Typ 2/3delar utav altanen, den sträcker sig längst med hela lägenheten.
 
Kommer bilder på vårat sovrum och hela rummen då alla kartonger är borta. Även på Nolles rum, där är det jul iallafall från golv till tak.  I resten av lägenheten har jag  endast tagit fram nån rödpläd och någon stor tomte ståendes på golvet bara. Men tyckte det var huvudsaken att han fick jul på sitt rum! :)

ida skriver:

Men gud värsta Nice :) vill komma å hälsa på!!

My skriver:

Vad fint :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar