There is a kind of beauty in imperfection

Fick en bänk av pappa och en spegel utav mamma, så nu har jag precis färdigställt min sminkhörna. Har även fått en massa smink och hårprodukter utav P, sedan en massa från glossybox, så helt plötsligt ägde jag en massa skönhetsprodukter. Much fun. Imorgon tänkte jag (som annars kan en typ av sminkning, som jag alltid gör då jag ska ut) sminka mig ala mila kunis. Så imorgon tänkte jag ge denna tutorial ett försök, får se hur det går. Haha. Nu tänkte jag våga håret tills imorgon, tycker det blir finare då det får lägga sig lite mjukt under natten. 
 
Annars så har vi ätit tacos hos pappa ikväll och jag har pluggat hela den här helgen med. Men imorrn är jag både plugg och barnledig. Det ser jag framemot nå sjukt! :)
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar