tips på smet till håret

Okej. I dagsläget äger jag inte en enda hårprodukt och har väl i princip aldrig använt mig utav några. Shampoo och balsam varierar det mellan, är jag på ica så blir det typ icas, är jag på rusta så blir det kanske fruktis. Har ägt ett riktigt shampoo en gång, det fick jag av mamma julen 08. Så ja, jag har helt enkelt noll koll då det gäller sånt här. Mitt hår är slitet efter alla års färgningar och nu när man fått ut längden så känner jag att jag gärna skulle vilja vårda det, så jag slipper klippa bort hälften igen.
 
Så till den stora frågan. Vad köper man för något? Shampoo, balsam, inpackningar, serum(?).. ja, sånt som får håret att må bra helt enkelt. Något grisbra och som låter än slippa få ångest för priset vore överlägset.
 
Feelunique verkar ha bra priser, någon annan sida ni annars kan rekommendera?

Katarina S skriver:

Jag handlar hos lyko.se - bra priser och snabb leverans.
Använder Loreal Absolut Repair schampo och orofluido olja, har hjälpt mitt hår återfå ursprungskvalite!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar