en dag i sänder

Vaknade upp med en hals fylld av rakblad. Väldigt onödigt då jag inte har tid med att vara sjukt nu, men efter några koppar té framför tvn så blev det genast mycket bättre. Var ner & hämtade posten sedan i fredags & där låg min administration B bok som jag fyndade begagnad för halva priset. Nu ska jag köra igång med kursen med samma namn, alltså administration B. Älskade A kursen & den här lär vara minst lika rolig. Ska försöka plugga in så mycket som möjligt nu, så jag ligger före om det skulle bli jobb nästa vecka.

Även helgen är fullbokad då vi ska upp till min moster & hennes karln i Huli på middag. Grabbarna ska laga mat & vi tjejer ska dricka vin. Perfekt plan! Helgen efter det skulle vi ju som planerat gå ut & käka, men vi ska skjuta fram det ännu längre då det känns som det är så mycket nu iallafall. Helgen efter det är det pubafton i Liden & efter det så ska jag bara ta det lugnt på helgerna & får jag jobbet så kmr det aldrig mer drickas på en lördag. Längtar verkligen efter en normal vardag med arbete & lugna helger med familjen!

Jaja, ska värma på en kopp té & köra igång! Trevlig måndag på er! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar