från det ena till det andra

Inte en liten ringning hördes ens idag, åtminstonde inte från de jag ville skulle ringa. Så sitter fortfarande här  frågandes, de skulle höra av sig i mitten av veckan & det är ju precis idag? skumt. Tjänsten börjar på måndag, känner nästan att jag skulle fått veta nu, så jag kan planera vidare mitt kommande liv. Man skulle haft C-körkort eller truckkort. Köra budbil, arbeta på lager.. eller köra glassbil. Postbil kan jag köra ändå. Lär vara bästa jobben!

Har precis kommit hem från en solning iallafall, så jäkla skönt. En dusch på det här senare så är man redo för allt.  Fick iallafall tillbaka ett fett mvg idag. Tack å tack. Det behövdes. Kan tillägga att min underbara morgon urartade till en.. inte så underbar dag! Som det kan gå. Nu är jag glad igen. Undrar om det är ett bra eller dåligt tecken att de inte ringt? jag har vridit & vändit sönder på allt för längesen. Ska ta en iskall trefemma & lite wickningschips nu. 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar