gammalt blir nytt

Imorgon ska jag & Annie (+ grabbarna inom parantes) dra våran efterlängtade fyndrunda. Blåbergstippens loppis, fyndlagret & lite annat smått vi kommer på. Jag har väl inget jag direkt ska köpa eller behöver, utan följer mest bara med för att jag älskar sånt & har man tur så kanske man hittar sig något fynd. En sak jag ska köpa är iallafall tyg & stoppning så jag kan sy dessa sittpuffar som jag ska ha i vardagsrummet. Så första stoppet blir ikea för att inhandla lite material & en frukost där i form av deras frukostbuffé, som jag nu  längtat efter i ett x antal år.. man ska uppskatta det lilla som sagt! :)

Sedan ska jag inhandla lite nya blommor för slanten jag fick av mamma till det på alla hjärtans dag! :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar