kissy jeans

Ja? eller nej? nej eller ja? kanske, förmodligen eller inte alls. Nu får de gärna ringa om jobbet så jag kan planera vidare det kommande året. Börjar ju isf på måndag eller senast nästa måndag. Skulle verkligen behöva ett par jeans isf. Älskar dr denim "kissy" jeansen, priset på 399 kr (349 kr?) är kanon, sedan är de så stretchiga så att det känns som man glider runt i mjukisar. Synd bara att de spricker så lätt. Jag går & drar upp dem hela tiden så två av mina tre par har spruckit mellan benen. Sedan har jag bara jeans sedan innan graviditeten i stl.. typ 25, som är så pass låga att jag nästan skäms för att ens burit dem. Får jag i huvudtaget på mig dem så trycker det ut allt fläsk enda från låren till magen & bildar en stor klump vid midjan. Det funkar ju med en stor tröja över, men hur snygg känner man sig & hur hälsosamt vore det att bara dela av kroppens blodomlopp sådär på mitten?


Tess skriver:

Vi bor på långgatan 39, jättenära stadskärnan =) Du är mer än välkommen =)

Ida skriver:

Fan dem sista där har jag, använder dem typ aldrig! stl S har jag på dem, sugen? hehe..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar