tusen bollar i luften

Nu är vi hemma igen. Har varit ett jäkla rännande, men det blir lätt så då Johan jobbar bitvis i stan & jag haft tusen ärenden, med betyg, intyg & intervjuer. Den här veckan ska jag under dygnets alla timmar ägna till pluggningen, samt hålla tummarna att jag får ett glatt besked här i mitten av veckan. Det glada beskedet som skulle innebära jobb i minst 1 år, samt heltid i sommar. Alltså ett drömbesked, då jag verkligen vill & behöver heltid i sommar. Man är ju alltid van att arbeta under somrarna & alla andra man känner gör ju det. Sedan har man ju fortfarande helgerna med familj & vänner. Skulle bli kanon!

Liten är på dagis & här eldas det för fullt. Nu blir det lite fika & plugg!

Jessie Jay skriver:

Noel kommer få så sjukt mkt tjejer när han blir äldre!! Världens finaste,coolaste pöjk. Med världens tuffaste frissa <3 :)!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar