minus celsius



Fyfan. Idag är det kallt, på gränsen till att man ens orkade sig ut. Hur som helst så tog vi tjuren vid hornen & kutade ut till bilen för att åka ner till stan. Johan hade jobbat hela natten & ville sova, samtidigt som jag skulle på intervju & han skulle bli tvungen att vara med Noel. Så vi rullade ner till min mamma, han la sig på soffan & sov, medans jag gjorde mig iordning. Blev en snabb intervju & sedan blev det lite mer jobb för Johan. Undertiden köpte jag & Noel med oss lite bullar & passade på att hälsa på Jessica. Sedan blev det lite småhandling på willys & innan vi var hemma var klockan sent.

Ja, det var väl våran dag i korthet! Imorgon blir det lite släktmiddag hos grannarna. Det ser vi framemot! :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar