myslördag

Imorse klev jag & Noel upp efter att ha legat & gruvat oss i sängen länge. Det var verkligen iskallt i kåken, så vi kutade ner & drog på oss en varsin morgonrock, sedan blev det eldning i vedspisen för fulla muggar. Städade nedervåningen, dammsög & dammade mattor, sedan gjorde vi iordning lite frukost & väckte pappan i huset strax efter elva. Fikade en enkel helgsfrukost & sedan blev det lite mys innan vi rullade ner över stan. (Släktmiddagen blev inställd)

Lika bra att passa på att vara på plats då Johan mest troligt ska jobba imorgon, sedan ska mamma få klippa mig. Ikväll blir det melodifestivalen, några öl & lite gotta. Ska verkligen njuta fullt ut ikväll, för skulle jag få jobbet (får veta i mitten av nästa vecka) så kommer det bli fullt upp med både jobb & plugg. Så har jag inte tid för mig själv nu, så lär jag inte ha det senare heller. Men det kommer bli kanon, gillar att hålla ett högt tempo & sedan kan man njuta fullt ut de dagar man är ledig istället. Kommer även hinna träffa kompisar i stan mer, då man lätt hinner med en snabbkaffe efter jobbet, vilket man annars inte har tid att göra en vanlig vardag.

Aja, tror vi ska lyxa till det & dela på en pizza snart. Sedan sprätter vi nog en öl! Trevlig helg!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar