renoveringstankar

Tänkte egentligen vänta med bilder på hallen uppe tills allt är färdigt, men det kan ju lika gärna ta ett år till, då allt kostar pengar & tar sin tid.. så jag bjuder er på kaoset iallafall & mina tankar kring renoveringen! Det ska vara ljust & öppet, med speglar, växter & de två garderoberna där ska fräschas till & bli mina. En 2-sits divan som man kan sitta i & ta ett glas vin undertiden man gör sig färdig på helgen. Lite dom tankarna!

Johan är i fullgång med planeringen för rummet mellan köket & vardagsrummet nere som ska bli en matsal/whiskyrum. Det kommer gå i mörka toner, skönt att bryta av det ljusa lite.

Ge mig jobbet nu så vi kan köra igång på riktigt!!!


Ida skriver:

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

Emma S skriver:

Ja men va kul. Vi kommer säkert gå på spinning vi med någon gång så det passar ju bra vilket som :) Trevlig helg på er :)

SVENSKK - Mamma till Jamie skriver:

Tack för din kommentar om Jamie. Han är på benen nu och är förhoppningsvis sig själv om bara någon dag. Brukar ju ta någon dag innan dom små tar igen sig. :)

Lyckosyrsa skriver:

Låter som det kommer bli riktigt fint hemma hos dig. :)

Må gott! /Malin


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar