ricinolja i håret

Har gjort som så många andra & gett mig på att testa ricinolja i håret. Det ska tydligen vara helt sjuka resultat & håret ska växa som ogräs! Sitter just nu med oljan i håret & kommer att lägga ut en efter bild om två veckor! :)

Ricinoljan finns på apoteket & kostar ca 50 pix. Är egentligen ett laxeringsmedel & det vore intressant att få veta hur de egentligen kom på att man skulle använda det i håret?

Update;
Oljan ska tydligen fungera kanon som fransnäring också, satt jag smetade på ett lager där med. Tätare ögonbryn ska det tydligen också ge. Fungerar detta så måste det vara guds gåva till människan (den fattiga, men ack så ytliga människan).


Efter 1 månads användning. 2 ggr i veckan. källa!


Ida skriver:

hell yeah nu kör vi ;)

allie skriver:

Would you be so nice and post a link which castor oil you bought?

Have found so many products, and i'm not sure which one's the right?

Thank you :)

Ellen skriver:

Yess! *^*

Hanna skriver:

OMG, ÄNTLIGEN EN LÖSNING!
jag vill att mitt hår ska växa fortare, och ska nog testa detta. bara lite frågor..

1. Sliter det på håret?
2. Masserar du det i hårbotten, och sen bara låter du det va, eller tvättar man bort det efter några minuter?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar