som det ska vara en söndag

Ligger just nu i soffan & väntar på att chokladmoussen ska stelna till sig. Senare ikväll blir det lite kontoret (som förövrigt sög) & lite wallander. Chips & andra onyttigheter kan säkert oxå slinka ner.

Igår överraskade Johan mig vid halv fem tiden, med fixad barnvakt & planerad utgång. Var inte alls taggad, utan han fick verkligen tjata sönder tills jag gav med mig. Då man väl gör någonting så vill jag hunnit sett framemot det(eftersom det är halva grejen), samt planerat för rena kläder & eventuell hårtvätt, men.. det gick bra ändå! Startade kvällen med en pizza & öl på marmaris, sedan gick vi runt lite, dock ej runt för att träffa folk utan vi höll oss för en gångsskull i bakgrunden. Så jävla skönt att bara få vara för en stund, ingen stress över någonting & bara vi på tumanhand. En kanon kväll kort sagt!

Nu är jag redo för chokladmousse. Imorgon & resten av veckan blir det stenhårt plugg. Förutom tisdag då jag ska vara ledig & in till stan med Annie för att uträtta en massa ärenden, storhandling bl.a. Skönt att åka i lugn & ro för en gång skull utan karlar eller barn.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar