alla dessa dagar

Jaha, då var det tydligen alla hjärtans dag idag? Har aldrig förstått mig på den dagen, tycker man om någon så bör man visa det spontant & för att man känner för det & inte för att en dag i almanackan säger det. Men allt handlar som vanligt om att några köpemän vill tjäna pengar & jag anklagar dem inte för det. Det är ju inte de som är dumma, det är ju faktiskt vi. Samtidigt kan jag förstå att man har en dag per år som man har inbokat till bara varandra, (det kan faktiskt behövas om man någonsin ska få den då man har familj). Så för att ändå markera att jag inte är en del av denna köpe-propaganda.. MEN ändå låta oss ta tiden för varandra, så går vi ut & käkar om två helger istället.

Kanske vi lyxar till det med lite chips & godis ikväll.. ja mena, det är ju ändå alla hjärtans dag. Och alla chanser till att fira bör utnyttjas, även om det bara handlar om onyttigheter till en tråkig film.

update;
Hörde från jobbet nu & de ville att jag skulle komma in för en intervju igen på torsdag. Bara fortsätta hålla tummarna om allt då! : )




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar