det går bra nu

Så var man hemma efter ännu en arbetsdag (vet ni hur länge jag väntat på att få använda den frasen?) Vaken sedan fem, trettio minuters vila på hela dagen & en förkylning som får hela kroppen att värka. Men så jävla skönt iallafall. Fick även heldagar för resten av veckan, så imorgon jobbar jag 7:30-16:00 & fredag 9:15-16:15, vilket var en kanon tid att avsluta veckan med.

Tar ca 40 min ner på morgonen & 30 min hem på eftermiddagen. Har gjort ordning té eller kaffe i en kopp på morgonen för att jag ska ha någon röst då jag kmr fram & för att få vakna till lite extra. Hade helt seriöst inte velat ha en minut kortare bilväg till jobbet, möjligen då man ska hem.. men när har man den tiden bara för sig själv & inte inplanerat till någonting annat, t.ex. plugg, tvätt, matlagning eller andra måste? Händer ju aldrig. Så jävla skönt att veta att jag bara måste sitta den tiden.






annie skriver:

det går bra nu, pengarna rullar in.. jag reste strax innan 6 i morse och kom hem för 10 minuter sen.. skulle varit färdig för sängen för en timme sen. klockan ringer 5.00 imorn.. det går bra nu, pengarna rullar in!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar