dramatiska dagar

"Jag tycker om att se saker förändras & växa. Att kika in i ugnen & se kakorna jäsa & att se växterna växa. T.ex. den stora blomman i hallen, hur stor kommer den bli egentligen?"

Johan svarade mig med sin tystnad.

Jag lever ett nästan för spännande liv för mitt eget bästa. Bara för att dra ett exempel så har jag suttit på en pall i hallen & tittat då min blomma växt. För att inte nämna då jag flyttade pallen, bara sådär helt utan förvarning framför ugnen istället. Helt crazy. Där satt jag sedan & noggrannt studerade kakorna. Satt så pass nära att jag småbrände näsan hela tiden. Living on the edge you know!

Typ lite så kändes det.

annie skriver:

hade jag varit där hade jag suttit bredvid dig! :)

Mamma skriver:

Hahaha, du är för härlig gumman:) Kram

Johanna skriver:

Har du gjort daimkakor? Med daim och nötter? Eller tillexempel

*saffransskorpor?

*Biscotti?

*Strösselrutor?

*Vetebrödsflätor?

*1-2-3 degen? :)

*Vaniljhjärtan är ju pilligt och gräsligt gott! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar