en lång morgon

Klockan fem blev Johan utringd på jobb & sedan dess har vi varit vakna. Händige Manny & fika i soffan, sedan har det varit full fart. Då klockan slog åtta så bunkrade jag upp med en massa godsaker till Noel så jag skulle kunna få ringa ifred. Fick inte tag på personen jag ville & då de inte ringt upp fören kl nio så ringde jag igen. Nu är klockan tio & jag hoppas verkligen de ringer upp snart. Kan liksom inte koncentrera mig på annat fören jag vet en tid då vi ska ses, eftersom jag måste planera in så att johan eller någon kan ta Noel under den tiden. Vågar varken dammsuga eller duscha ifall jag skulle råka missa samtalet igen. Då går jag helt seriöst under jorden!

Just nu sitter Noel här bredvid & målar med målarfärg. Och nu vill han tydligen ha "Fil, flingor & kanel, mamma Cajjoo". Lika bra att lyda!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar