att stapla drömmar

Har precis blivit färdig med mitt nya, lite flashigare cv & personliga brev. Hellre överdriva än underdriva.?! Finns inte en chans att de skulle se förbi detta iallafall & det var ju rätt uppenbart att det behövdes en förändring. Telefonen ekar tyst här hemma. Så nu har jag sökt lite nya jobb & fortsätter hålla tummarna.

Hör jag ingenting fören i mars, så måste jag nog ut & armbåga mig fram tillsammans med alla 9:onde klassare om sommarjobben. I september hoppar jag mest troligt på en ny utbildning, om det inte skulle dyka upp något intressant jobb innan förståss.

Ja, det var väl det. Fast egentligen vill jag bara köra postbil. Eller budbil.

I eftermiddags tog vi iallafall en liten tur upp över skogen & spanade på renar. Avkopplande. Sedan blev det en snabbkaffe hos Annie & Micke.

Säsong sex av tre kronor ikväll & imorgon blir det plugg i vanlig ordning. Tror förövrigt att Johan somnade då han var upp för att natta Noel. Aja.


Emma S skriver:

Men jag är helt övertygad om att det snart är din tur! :)




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar